سوپراستارهای شبکههای اجتماعی

حضور فوتبالیستها در شبکههای اجتماعی دیگر تبدیل به یک عادت شده و خاص نیست.
به گزارش روزنامه خبرورزشی، برای یک ورزشکار حرفهای امروزی همه چیز به مستطیل سبز ختم نمیشود. بخش دیگر زندگی او در فضای مجازی شکل میگیرد. در واقع این شبکههای اجتماعی هستند که حلقه اصلی ارتباط میان سوپراستارها و هوادارانشان به حساب میآیند. این روزها محبوبیت یک ورزشکار را از تعداد دنبالکنندههایی که در فضای مجازی دارند میسنجند. مهم نیست در چه سطحی باشی، پیروز شوی یا جایزههای مختلف را ببری. مهم این است که قادر باشی در صفحهات فالوور جذب کنی و با عکسهایت آنها را سرگرم کنی. توئیتر و اینستاگرام دو شبکه اجتماعی هستند که در بین ورزشکاران محبوبیت خاصی دارند. اگر میخواهید بدانید ورزشکار مورد علاقهتان در این شبکهها چقدر دنبالکننده دارد پس مطلب زیر را دنبال کنید.
کریستیانو رونالدو
توئیتر: ۵۰.۵ میلیون
اینستاگرام: ۹۳.۴ میلیون
مجموع: ۱۴۳.۹
بهترین بازیکن دنیا، در صدر بالاترین دنبالکنندهها در فضای مجازی هم قرار دارد. کریس بیشترین طرفدار را در اینستاگرام و توئیتر دارد. کریس بیشتر مواقع عکسهای خودش همراه با پسرش را در اینستاگرام منتشر میکرد و هزاران لایک میگیرد.
نیمار
توئیتر: ۲۷.۶ میلیون
اینستاگرام: ۶۹.۶ میلیون
مجموع: ۹۷.۲
نیمار هم جزو بازیکنانی است که در شبکههای اجتماعی به خصوص اینستاگرام به شدت فعالیت دارد. نیمار هر کجا که با دوستانش باشد عکسش را در صفحهاش آپلود میکند تا هواداران خود را در جریان زندگی شخصیاش قرار دهد. اینستاگرام او نزدیک به ۷۰ میلیونی شدن است.
لبرون جیمز
توئیتر: ۳۴.۴ میلیون
اینستاگرام: ۲۸.۶ میلیون
مجموع: ۶۳ میلیون
لبرون جیمز بسکتبالیت آمریکایی تنها ورزشکاری است که توانسته خودش را به آمار فوتبالیستهای فعال در فضای مجازی نزدیک کند. جیمز اگرچه اختلاف زیادی نسبت به نیمار و رونالدو دارد اما جایگاه سوم را مال خود کرده و از لیونل مسی بالاتر است.
لیونل مسی
توئیتر: ندارد
اینستاگرام: ۶۶.۱ میلیون
مجموع: –
مسی در اینستاگرام خیلی فعال نیست و به ندرت عکس آپلود میکند. این را آمار ۱۸۷ پستی که منتشر کرده تأیید میکند. او تا به حال صفحه توئیتر خود را هم راهاندازی نکرده و به نظر میرسد چنین قصدی هم ندارد. به همین خاطر است که در رده چهارم قرار گرفته است.
خامس رودریگس
توئیتر: ۱۲ میلیون
اینستاگرام: ۲۹.۳ میلیون
مجموع: ۴۱.۳ میلیون
پسر طلایی کلمبیا که شهرتش را از جام جهانی ۲۰۱۴ به دست آورد، آدیداس را به عنوان اسپانسر خود دارد و در صفحهاش عکسهایی با لباس این برند آلمانی منتشر میکند. یکی از دلالیل حضور خامس در جمع پرطرفدارترین ورزشکاران اینستاگرام، هموطنانش هستند که او را در توئیتر و اینستا دنبال میکنند.
گرت بیل
توئیتر: ۱۱.۳ میلیون
اینستاگرام: ۲۷.۳ میلیون
مجموع: ۳۸.۵ میلیون
بهترین گلزن بریتانیایی تاریخ رقابتهای لالیگا بیشتر ارتباطش با هواداران خود را به اینستاگرام اختصاص داده است. اگر دنبالکننده صفحه بیل باشید عکسهای او با برند آدیداس را زیاد مشاهده میکنید. بیل طبق قراردادی که با این شرکت آلمانی دارد، آدیداس را در صفحهاش تبلیغ میکند.
رونالدینیو
توئیتر: ۱۴.۳ میلیون
اینستاگرام: ۲۰.۷ میلیون
مجموع: ۳۵ میلیون
اسطوره برزیلی و سفیر باشگاه بارسلونا هنوز هم در سن ۳۶ سالگی فوتبال بازی میکند. رونالدینیو اگرچه خیلی وقت است که از سطح اول فوتبال فاصله گرفته اما ارتباط خود را با هوادارانش در فضای مجازی حفظ کرده است.
آندرس اینیستا
توئیتر: ۱۵.۳ میلیون
اینستاگرام: ۱۶.۶ میلیون
مجموع: ۳۱.۹ میلیون
هم شماره ۸ را به تن دارد و هم در بین فعالان شبکههای اجتماعی هشتم است. نکته جالب این است که دنبالکنندههای توئیتر و اینستاگرام او تقریباً یکسان هستند. با این حال اینیستا جزو آن بازیکنانی نیست که هر روز صفحهاش را آپدیت کند.
لوئیس سوارس
توئیتر: ۸.۸ میلیون
اینستاگرام: ۲۰.۵ میلیون
مجموع: ۲۹.۳ میلیون
چهارمین بازیکن بارسلوناست که در بین فعالان شبکههای اجتماعی حضور دارد. لوئیس سوارس بیشتر طرفداران خود را از بین هموطنانش به دست آورده و سعی میکند هر روز برای آنها عکس و فیلم منتشر کند.
زلاتان ایبراهیموویچ
توئیتر: ۴.۳۶ میلیون
اینستاگرام: ۲۳.۲ میلیون
مجموع: ۲۷.۵ میلیون
او هر کاری که بخواهد انجام میدهد. درست مثل اینکه در فضای مجازی زیاد فعال نباشد اما در بین ۱۰ ورزشکار پرکار در شبکههای اجتماعی قرار بگیرد. زلاتان شاید زیاد عکس آپلود نکند اما هر زمان که پست میگذارد توجه همه را به خود جلب میکند.
انتهای پیام