«مخابرات نابودمون کرده» [+تکمیلی: وصل شد]

علی امینی مدیر انتشارات بادام از شیراز در ایمیلی به انصاف نیوز نوشت:

سلام ما در شیراز یک انتشاراتی داریم با دو خط تلفن و ۸ نیروی کار ثابت. الان یک ماهه که دو تا خط تلفن ما که مربوط به مرکز مخابرات ابوذر شیراز هست قطع شده و همین کسب و کار ما رو در معرض نابودی و بیکار شدن کارکنانمون کشونده و هرچی به مخابرات التماس می‌کنیم و به بازرسی شکایت می‌کنیم ترتیب اثری داده نمی‌شه. دست به دامان شما شدیم که شاید با بازتاب این موضوع مشکلمون حل بشه.


+ تکمیلی در ساعت ۱۵ روز یکشنبه:

از مرکز مخابرات ابوذر شیراز با انصاف نیوز تماس گرفته شد و توضیح داده شد:

مشترک موفق به اعلام خرابی نشده. این مشترک می‌توانست با حضور در مرکز مشتریان یا از طریق موبایل خرابی خط خود را اعلام کند.

پس از اعلام خرابی در سامانه‌ی سامد بلافاصله اقدام و مشکل برطرف شده.

مخابرات در منطقه مذکور در حال نوسازی کابل‌های قدیمی است. این تلاش بصورت شبانه‌روزی ادامه دارد تا بسترهای ۴۰ سال پیش با فیبر نوری جایگزین شوند و مشکل مشتریان اساسی‌تر حل شود.

ضمن اینکه خرابی‌های اعلامی بلافاصله توسط شرکت مخابرات استان فارس برطرف می‌شود.

این مرکز به شیوه‌ی انتشار خبر انصاف نیوز نقد داشت: باید قبل از انتشار توضیحات ما را هم می‌پرسیدید. علاوه بر این، استفاده از آرم مخابرات زیر تیتر شبیه به این است که تیتر نقل قولی از خود مخابرات است.

پیرو این تماس، خبرنگار انصاف نیوز با علی امینی تماس گرفت. او گفت که این مشکل از چند روز پیش با تماسی که با سامانه‌ی ارتباط مردمی دولت داشته‌اند فوراً حل شده است. مشکل قطعی تلفن انتشارات بادام علیرغم پیگیری‌های بسیاری که از طریق مخابرات داشته‌اند برای حدود یک ماه به قوت خود باقی بوده است.

امینی تاکید می‌کند که امکان ثبت شماره‌شان در سامانه‌ی اعلام خرابی مخابرات وجود نداشته و تنها در بخش بازرسی توانسته‌اند مشکلشان را ثبت کنند که البته آن هم بی‌نتیجه مانده است.

او تأکید کرد که تماس با سامانه ارتباط مردمی دولت که مستقیم به استانداری وصل می‌شود باعث حل مشکل شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا