اولین یادداشت ایران پس از تغییر مدیریت

به گزارش انصاف نیوز، محمدتقی روغنی‌ها، سرپرست مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران امروز در اولین شماره ی پس از تغییر مدیریت که امروز منتشر شد نوشت: اعتماد مخاطبان، والاترین سرمایه رسانه‌های جمعی است. سرمایه‌ای که با دشواری فراوان کسب می‌شود و با اندک غفلتی، به سادگی از کف می‌رود.

اثربخشی رسانه‌ها بر افکار عمومی، حاصل صداقت در کلام رسانه است و زمانی شکل می‌گیرد که مخاطبان در دوره‌ای نه چندان کوتاه، راستی سخن را احساس کنند و در فراز و نشیب‌های گوناگون، ماندگاری و پایداری رسانه بر این مهم را تجربه نمایند.

روزنامه ایران، نزدیک به دو دهه قبل، زمانی که به میان مردم آمد، چنین رویکردی را برگزید و از همین رو بود که از پرشمارگان‌ترین روزنامه‌های کشور شد.

در دوره جدید انتشار روزنامه ایران، بر آنیم تا پایبندی بر این میثاق را با خوانندگان تجدید کنیم.

تلاش می‌کنیم بیانگر مطالبات مردم باشیم، برنامه‌ها و عملکرد دولت تدبیر و امید را با مردم در میان بگذاریم و جایگاهی برای نقد و بررسی‌های عالمانه باشیم و بدین‌گونه با امید به آینده‌ای بهتر، با مخاطبان خویش همراه شویم.

تدبیر ایجاب می‌کند تا در انجام رسالت مطبوعاتی خود، صداقت، روشنگری، پرهیز از شعارزدگی و اعتدال را به عنوان مشی خود برگزینیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا