۸ دلیل که ویدئو وال، ارزش خرید واقعی در معماری مدرن دارد

رپورتاژ آگهی

فناوری‌های مدرن تاثیر خود را در تمامی ابعاد زندگی روزمره به جای گذاشته اند. معماری نیز در جهان امروزه دچار تغییر و تحول شده است. معماری جدید دیگر محدود به طراحی دکوراسیون و دیزاین نمی‌شود. معماری مدرن به طور هوشمند فضاهایی پویا و تاثیر گذار خلق می‌کند. این فضا‌ها تنها نیاز‌های کاربردی مورد نیاز را رفع نمی‌کنند؛ بلکه باعث تغییر در ذهن و احساسات مخاطبان نیز می‌شوند. پای ویدئو وال و نمایشگر‌های هوشمند نیز به معماری مدرن امروزه وارد شده است.

آیا ویدئو وال دات پیچ یک ابزار لوکس است یا ابزاری کاربردی برای سرمایه گذاری بلند مدت است؟ در این مقاله به ۸ دلیل که خرید این نمایشگرها را به یک تصمیم‌گیری سودآور و موثر در معماری مدرن، تبدیل می کنند؛ اشاره می‎کنیم.

افزایش تاثیرگذاری بر روی مخاطب

تاثیری که اطلاعات بصری بر روی مخاطب می‌گذارند چندین برابر بیشتر از متن و نوشته است. با استفاده از ویدئو وال در معماری می‌توان به راحتی از این مزیت بهره برد. تصویری که روی نمایشگری با ابعاد بزرگ دیده می‌شود؛ در ذهن مخاطب تا مدت‌ها حک می‌شود. وضوح بالا و کیفیت تصویر بی نظیر این نمایشگرها، افراد را برای تماشای تبلیغات مشتاق می‌کنند. ویدئو وال به شما کمک می‌کند تا داستان برند خود را برای مخاطبان شرح دهید. با استفاده از ویدئو وال می‌توان پیام‌های تبلیغاتی، اطلاعات رویدادها و حتی محتوای آموزشی را به طور مؤثر به مخاطبان رساند.

این نمایشگر‌ها به عنوان یک بستر تعاملی عمل می‌کنند که افراد را برای مشارکت هرچه بیشتر به سمت خود جذب می‌کنند. این ویژگی به دلیل محتواهای متنوع ویدیویی و تصویری در این نمایشگر‌ها در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی، پر رنگ تر است.

جذابیت بصری بالا

ویدئو وال به دلیل کیفیت بالای تصاویر و رنگ ها، به طور چشمگیری می‌تواند جذابیت بصری یک فضا را افزایش دهند. تصاویر پویا با رنگ‌های زنده در این نمایشگرها، توجه بازدیدکنندگان را به سمت خود جلب می‌کند. نصب این نمایشگر‌ها در فضاهای عمومی باعث می‌شود تا درصد بالایی از مخاطبان به مشتری تبدیل شوند. در مدت زمان کوتاهی، تاثیر این شیوه تبلیغاتی را می‌توان بر روی میزان سود کلی مجموعه دید. جذابیت بصری باعث می‌شود که این نمایشگر‌ها به کانون توجه تبدیل شود.

افزایش آگاهی از هویت برند

ویدیو وال یک ابزار قدرتمند است که در راستای شناساندن برند به مخاطب به طور موثری عمل می‌کند. نمایش مداوم لوگو برند به همراه شعار اختصاصی کسب و کار، باعث به یاد ماندن اسم برند می‌شود. محتوای مرتبط با برند به صورت ویدیویی و تصویری در فضاهای عمومی، شناخت هویت برند را آسان تر می‌کند. نصب این نمایشگر‌ها در فضاهای عمومی و پر تردد به دلیل تعداد مخاطبان زیاد، باعث افزایش میزان سود می‌شود. نمایش مداوم تبلیغات می‌توانند تصویر برند را در ذهن مخاطبان تثبیت کنند.

تبدیل فضاهای ایستا به محل نمایش تصاویر پویا

معماری به شیوه مرسوم محدودیت در ثابت بودن دائمی خود دارد. زندگی امروزه در پویایی و حرکت خلاصه شده است. در طراحی سالن اجتماعات نیز باید به موضوع جذابیت محتوا و جذب مخاطب برای ساعات متوالی اهمیت ویژه داده شود. با کمک ویدئو وال می‌توان برای لحظه به لحظه رویداد‌ها برنامه ریزی کرد. این نمایشگر ها، فضاهای ثابت را به دیواری پویا تبدیل می‌کنند. همین عامل سبب می‌شود که توجه مخاطبان در تمام گروه سنی، نا خودآگاه به سمت آن جلب شود.

کاهش هزینه‌های تبلیغات

خرید ویدئو وال و استفاده از آن برای تبلیغات، یک روش موثر برای سرمایه گذاری بلند مدت است. این روش از مصرف بیهوده هزینه تبلیغاتی جلوگیری می‌کند. با کمک نمایشگر‌ها می‌توان محتوای تبلیغاتی پویا و زنده را به مخاطبان نمایش داد. امکان به روز رسانی آسان و سریع محتوا در ویدئو وال نیز باعث صرفه جویی در هزینه‌های چاپ و نصب می‌شود. قیمت ویدئو وال شاید در نگاه اول بالا باشد؛ اما در طولانی مدت از هزینه های مکرر تبلیغات مجدد خودداری می‌کند. خرید این نمایشگر‌ها یک سرمایه گذاری هوشمندانه است که از صرف هزینه‌های مستمر برای تبلیغات سنتی کم بازده جلوگیری می‌کند.

انعطاف پذیری بالا در تغییر

یکی از مزایای اصلی ویدئو وال در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغات محیطی، قابلیت به روزرسانی آسان آن است. تنها در عرض چند ثانیه و به کمک نرم افزار می‌توان از راه دور محتوای تبلیغاتی این نمایشگر‌ها را تغییر داد. این قابلیت باعث شده که امروزه به طور مکرر این ابزار در معماری مدرن به کار رود. از این ویژگی می‌توان حتی برای درآمد زایی نیز استفاده کرد. با اجاره دادن نمایشگر به صورت ساعتی یا روزانه به برند‌های دیگر، به راحتی می‌توان کسب در آمد کرد.

انعطاف پذیری در طراحی و ساختار

در ویدئو وال‌ها حتی بعد از چند سال می‌توان به راحتی ساختار و طراحی آن را تغییر داد. انعطاف پذیری در تغییر باعث می‌شود تا نیاز همه مشتریان برآورده شود. این موضوع به معماران و طراحان اجازه می‌دهد تا با دست باز خلاقیت خود را به نمایش بگذارند. امکان استفاده از ویدئو وال در ابعاد مختلف و حتی تغییر و ارتقای آن حتی بعد از چندین سال، تقاضا برای استفاده را افزایش می‌دهد. این ویژگی‌ها باعث شده که ویدئو وال به یک عنصر دکوراتیو در فضاهای کوچک و حتی سالن‌های بزرگ و نمایشگاه ها، تبدیل شود.

قابلیت پشتیبانی از محتوای چند رسانه ای

ویدئو وال می‌تواند از فرمت‌های مختلف محتوایی پشتیبانی کند. برخلاف بنرها و بیلبورد‌های چاپی، این نمایشگر‌ها قادر به نمایش تصاویر، ویدئوها، انیمیشن‌ها و حتی محتوای زنده هستند. این ویژگی اصلی ترین نقطه تمایز ویدئو وال در مقایسه با سایر روش‌های تبلیغاتی سنتی به حساب می‌آید. کاربر با کمک نرم افزار‌های مدیریت محتوا، از چندین کیلومتر دورتر می‌تواند نمایش محتوا را در این نمایشگر‌ها مدیریت کند.

مزایای این نمایشگر‌ها تنها محدود به این موارد نمی‌شود و حتی می‌توان در یک لحظه چندین محتوا را به طور همزمان از پنل‌های مختلف نمایش داد. پخش محتوا به صورت یکپارچه از تمامی صفحات نمایش یا به طور مجزا از هر یک امکان پذیر است.

ویدئو وال؛ پلی به سوی آینده درخشان معماری مدرن

ویدئو وال تنها یک ابزار برای تبلیغات و شناخت هرچه بیشتر برند به مخاطبان نیست. این نمایشگر می تواند به طور موثر با مخاطبان ارتباط برقرار کند و آن ها را برای خرید مشتاق کند. کیفیت تصویر بالای ویدئو وال باعث می شود تا به نقطه کانونی در محل نصب خود تبدیل شوند. سرمایه گذاری بر روی ویدئو وال در جهت گام برداشتن در مسیر معماری مدرن است. انعطاف پذیری در ساختار و تغییر آسان و سریع ابعاد نمایشگر، تمایل معماران برای استفاده از آن را افزایش می دهد. خرید ویدئو وال یک انتخاب هوشمندانه و پر بازده برای تبلیغات است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا